П`ятниця-29.05.2020.
Тема:Урок-узагальнення.
Цікаві факти про українську мову.
Четвер-28.05.2020.
Тема:Повторення. Дієслово.
Пригадай
Повторити вивчене.
Понеділок-25.05.2020.
Тема:Контрольний диктант.
Підготуйте усе необхідне для написання диктанту.
Перегляньте відео та напишіть диктант (будь ласка, пишіть акуратно та розбірливо).
Написаний( сфотографований) диктант надсилати у Classroom.
П`ятниця-22.05.2020.
Вписуйте своє прізвище та ім`я.
Четвер-21.05.2020.
Повторити вивчене.Підготуватись до контрольної роботи.
Понеділок-18.05.2020.
Тема:Вигук.
Виконайте самостійну роботу за посиланням-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5443394
Перегляньте відеопояснення
Письмово виконайте вправи-554, 556.
П`ятниця-15.05.2020.
Тема: Правопис часток не і ні.
Перегляньте відеопояснення.
Виконайте письмово вправи538,541, підготуйтесь до с.р. по частці.
Четвер-14.05.2020.
Тема:Контрольний переказ.
Прослухайте переказ,складіть план,напишіть переказ.
Написаний(сфотографований) переказ надсилати у Classroom.
П`ятниця 08.05.2020
Тема: Правопис часток.
Перегляньте відеопояснення
Виконати письмово вправи 527,528.Повторити усе про частку, підготуватись до с. р.
Четвер-07.05.2020
Тема: Частка.
Перегляньте відеопояснення.Виконайте письмово вправи 512,517.
Понеділок-04.05.2020
Тема: Контрольна робота
Прийменник.Сполучник.
Виконайте контрольну роботу- не забувайте вказувати своє прізвище та ім`я.
Клацніть на посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=306304
Контрольну можна пройти ЛИШЕ один раз 4 травня
до 23:00.
Четвер-30.04.2020
Тема:Сполучники та однозвучні слова.
Виконати письмово вправи-499,500.Підготуватись до к. р. по прийменнику та сполучнику.
Понеділок-27.04.2020
Тема: Написання сполучників.
Перегляньте відеопояснення.
ЗАПАМ`ЯТАЙ!
Виконайте письмово вправи 497,498.
П`ятниця-24.04.2020
Тема:Сполучник.
Перегляньте відеопояснення
Виконайте письмово вправи-491, 492.
Четвер-23.04.2020
Тема: Види прийменників за будовою.
Виконайте самостійну роботу за посиланням-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=441940(вписуйте своє прізвище та ім`я).
Виконувати можна лише один раз(вдруге не зможете зайти)
П`ятниця-17.04.2020
Тема: Написання прийменників
Уникай помилок -проглянь відео
Письмово виконай вправи467,470
Четвер-16.04.2020
Тема:Прийменник.
Перегляньте відеопояснення
Виконайте письмово вправи455, 456.
Понеділок-13.04.2020
Тема: Контрольна робота
Прислівник
Виконайте контрольну роботу- не забувайте вказувати своє прізвище та ім`я.
Клацніть на посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=230330
Контрольну можна пройти ЛИШЕ 13 квітня до 23:00
П`ятниця-10.04.2020
Тема:Тренувальні вправи.
Повторимо усе про прислівник
Перевір себе- посилання-https://learningapps.org/10377418
-https://learningapps.org/10069270
-https://learningapps.org/6566131
Повтори вивчене, підготуйся до конрольної роботи
Четвер-09.04.2020
ТЕМА:Написання прислівників
Перегляньте відеопояснення
Зверни увагу!!!
Запам`ятай!!!
Виконати письмово вправи-416,419
На оцінку пройди тест по написанню прислівників-
посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=480854
Понеділок-06.04.2020
ТЕМА:Написання прислівників
Переглянь відеопояснення
Вивчи правила за слайдами
Виконай письмово вправи 406,407.
Тема:І та и в кінці прислівників
Повторимо
Нове
Усно зроби
Письмово виконай вправи 421, 422
Пройдіть тест на оцінку.Клацніть на посилання- https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=886944
Пишіть прізвище та ім`я у тесті
Четвер-02.04.2020
Тема: Не та ні у прислівниках
Виконати вправи 447,448
Понеділок-30.03.2020
Тема:Творення прислівників.Букви -н- та -нн- у прислівниках
Трішечки відпочили ,і знову починаємо навчання .
Хто ще не зареєструвався у Classroom, прошу це зробити задля оцінювання ваших робіт.
КОД-uafwmys
Перегляньте відеопояснення
Опрацюйте таблицю
Письмово вправа 370
Тема:Ступені порівняння прислівників
Прислівники на -о, -е мають ступені порівняння
Гордо,низько,добре,дорого

Н-д:Виразно- виразніше, більш виразно,найвиразніше,найбільш виразно, якнайвиразніше,
щонайвиразніше.
Зробити письмово в робочому зошиті:
Вправа386, 388, 389
Четвер-19.03.2020
Тема:Портретний нарис у публіцистичному стилі
Повторити про публіцистичний стиль
Публіцистичний стиль характеризується
точністю, послідовністю, логічними
доказами, а також образністю, виразністю
й емоційним забарвленням.
Мета публіцистики –
викласти або з’ясувати певні
суспільно-політичні питання, переконати
читачів чи слухачів у правильності
висунутих думок, націлити на здійснення
певних завдань.
Основні жанри
публіцистичного стилю – замітка, лист
у газету, інтерв’ю, репортаж, нарис,
фейлетон, стаття.
На́рис – прозовий жанр
публіцистичного стилю, оснований на
спостереженнях і враженнях автора.
Включає описові елементи (пейзаж, портрет
героя, опис інтер’єру) і розповідь про
дії героя (героїв) нарису. Нариси бувають
проблемні і портретні.
Нарис – малий оповідний
художньо-публіцистичний твір, у якому
зображено дійсні факти, події й конкретних
людей. Найчастіше нариси присвячуються
відтворенню сучасних подій чи зображенню
людей, яких автор особисто знає.
Нарис – центральний
жанр публіцистики, що передбачає
оперативний відгук на суспільно важливу
подію, розкриття образу цікавої особи,
створення портрету колективу, розповідь
про побут, звичаї й людей певного регіону
своєї й чужої країни.
За обсягом наближається
до невеличкого оповідання, новели, але
позбавлений чіткої, завершеної фабули,
обов'язкової для новели, притаманної
оповіданню. Фабула в нарисі подекуди
намічена, має фрагментарний характер.
Портретний нарис –
жанр публіцистичної прози, покликаний
розкрити духовний світ людини, її
характер, психологічні характеристики.
Будова портретного
нарису:
- Хто такий?
- Його соціальна позиція.
- Яскравий опис.
- Домінуючі риси характеру.
- Чим популярний сьогодні?
Створюючи портретний
нарис будь-якої людини, слід правильно
подати свій виклад, знайти до нього
відповідну «рамку», підібрати захоплюючі
початок і кінець для розповіді. Потрібно
вміти викликати інтерес до героя, змусити
думати про нього навіть після того, як
нарис буде прочитаний.
Ні в якому разі не можна
починати розповідь банальними фразами
(наприклад, «я хочу розповісти …», «мою
маму звати …» і т.п.). Початок має стати
свого роду інтригою. Наприклад, «А ще
життя прекрасне тим, що в ній є мама …»;
«Її очі встають переді мною у найважчі
моменти життя …»; «Що ви пам’ятаєте
про своє дитинство?».
2. Прослухайте
зразок портретного нарису Т. Шевченка,
присвячений 200-річчю від дня народження
нашого славного земляка.
З’ясуйте особливості композиції,
художні засоби.
На вічному шляху до Шевченка
Для багатьох поколінь
українців – і не тільки українців –
Шевченко означає так багато, що сама
собою створюється ілюзія, ніби ми все
про нього знаємо, все в ньому розуміємо,
і він завжди з нами, в нас. Та це лише
ілюзія. Шевченко як явище велике й вічне
– невичерпний і нескінченний. Волею
історії він ототожнений з Україною і
разом з її буттям продовжується нею,
вбираючи в себе нові дні і новий досвід
народу, відзиваючись на нові болі й
думи, стаючи до нових скрижалів долі.
Він росте й розвивається в часі, в
історії, і нам ще йти і йти до його
осягнення. Ми на вічнім шляху до
Шевченка...
Тараса Шевченка розуміємо
настільки, наскільки розуміємо себе –
свій час і Україну в ньому. Але щоб краще
зрозуміти його як нашого сучасника,
треба повністю осягнути його як сучасника
людей, проблем, суспільства XIX століття.
Він сам приходить у наш день. Але й ми
повинні йти у його час. Лише так між нами
й ним буде глибше взаєморозуміння.
Ми щиро захоплюємося
високим образом Кобзаря, його громадянською
принциповістю і моральною чистотою,
почуттям соціальної і національної
справедливості, відданістю правді і
свободі. Та чи можемо сповна уявити
собі, що за цим стояло, скільки це вимагало
душевних сил і боротьби, скільки це
коштувало мук і болю, скільки для цього
треба було прозрінь думки і висоти духу?
Щоб це уявити, треба добре знати не лише
самого Шевченка, а й його епоху, атмосферу
життя суспільства, його сучасників. І
не тільки однодумців та друзів, а й
супротивників, опонентів і антиподів.
Увесь широкий спектр поглядів,
інтересів і настроїв епохи, що у своїй
сукупності й створювали ту історичну
реальність, в якій він був собою.
Великий подвиг Тараса
Шевченка полягав передусім у тому, що
він, винищивши поняття про свій народ
– повернувши цьому поняттю його
споконвічну гідність, – водночас підніс
до загальнолюдського рівня і відроджувану
літературу цього народу.
І не менш великий подвиг його
в тому, що відроджувану літературу свого
народу він запліднив найпередовішими
ідеями свого часу і навіть випереджальними.
Не запозиченими (хоч начитаність його,
відбита в щоденниках і в автобіографічних
повістях, безсумнівна, а зацікавлення
його досягненнями людської думки було
постійно велике), а тими, до яких підводив
і досвід власного народу, які народжувалися
з болю і роздумів про нього, з потреб
боротьби за його кращу долю, за його
майбутнє. І, звичайно ж, з високого
поняття про людину, про людство.
Шевченко – творець в
українській літературі, в духовному
житті України того могутнього і нещадного
духу національної самокритики, того
“національного сорому”, який завжди
є потребою і передумовою великого
національного руху, всякого національного
відродження. Поезія Тараса Шевченка
давно стала нетлінною і важливою частиною
духовного єства українського народу.
Шевченко для нас – це не тільки те, що
вивчають, а й те, чим живуть. Із чого
черпають сили й надії. У глибини
майбутнього посилав він свої непорушні
заповіти синам свого народу, і серед
цих заповітів перший і останній:
Свою Україну любіть,
Любіть її… во время люте,
В остатню тяжкую минуту
За неї Господа моліть…
Немає коментарів:
Дописати коментар