укр мова 7кл

П`ятниця-29.05.2020.

Тема:Урок-узагальнення.

Цікаві факти про українську мову.





Четвер-28.05.2020.

Тема:Повторення. Дієслово.

Пригадай



Повторити вивчене.

Понеділок-25.05.2020.

Тема:Контрольний  диктант.


Підготуйте усе необхідне для написання диктанту.

Перегляньте відео та напишіть диктант (будь ласка, пишіть акуратно та розбірливо).




Написаний( сфотографований) диктант надсилати у Classroom.



П`ятниця-22.05.2020.

Тема:Контрольна робота.

Частка.Вигук.


Посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9685478

Вписуйте своє прізвище та ім`я.

Четвер-21.05.2020.

Тема:Підготовка до контрольної роботи.

Частка.Вигук.




Повторити вивчене.Підготуватись до контрольної роботи.

Понеділок-18.05.2020.

Тема:Вигук.

Виконайте самостійну роботу за посиланням-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5443394

Перегляньте відеопояснення





Письмово виконайте вправи-554, 556.

П`ятниця-15.05.2020.

Тема: Правопис часток не і ні.

Перегляньте відеопояснення.


Виконайте письмово вправи538,541, підготуйтесь до с.р. по частці.

Четвер-14.05.2020.

Тема:Контрольний переказ.

Прослухайте переказ,складіть план,напишіть переказ.


Написаний(сфотографований) переказ надсилати у Classroom.


П`ятниця 08.05.2020

Тема: Правопис часток.

Перегляньте відеопояснення



Виконати письмово вправи 527,528.Повторити усе про частку, підготуватись до с. р.

Четвер-07.05.2020

Тема: Частка.

Перегляньте відеопояснення.

Виконайте письмово вправи 512,517.

Понеділок-04.05.2020

Тема: Контрольна робота 

Прийменник.Сполучник.

Виконайте контрольну роботу- не забувайте вказувати своє прізвище та ім`я.

Клацніть на посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=306304

Контрольну можна пройти ЛИШЕ  один раз 4 травня 

до 23:00.

Четвер-30.04.2020

Тема:Сполучники та однозвучні слова.



Виконати письмово вправи-499,500.Підготуватись до к. р. по прийменнику та сполучнику.

Понеділок-27.04.2020

Тема: Написання сполучників.

Перегляньте відеопояснення.

ЗАПАМ`ЯТАЙ!



Виконайте письмово вправи 497,498.


П`ятниця-24.04.2020

Тема:Сполучник.

Перегляньте відеопояснення

Виконайте письмово вправи-491, 492.

Четвер-23.04.2020

Тема: Види прийменників за будовою.






Виконайте самостійну роботу за посиланням-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=441940(вписуйте своє прізвище та ім`я).

Виконувати можна лише один раз(вдруге не зможете зайти)

П`ятниця-17.04.2020

Тема: Написання прийменників

Уникай помилок -проглянь відео


Письмово виконай вправи467,470



Четвер-16.04.2020

Тема:Прийменник.

Перегляньте відеопояснення




Виконайте письмово вправи455, 456.


Понеділок-13.04.2020

Тема: Контрольна робота 

Прислівник

Виконайте контрольну роботу- не забувайте вказувати своє прізвище та ім`я.

Клацніть на посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=230330

Контрольну можна пройти ЛИШЕ 13 квітня до 23:00

П`ятниця-10.04.2020

Тема:Тренувальні вправи.

Повторимо усе про прислівник



Перевір себе- посилання-https://learningapps.org/10377418


-https://learningapps.org/10069270


-https://learningapps.org/6566131

Повтори вивчене, підготуйся до конрольної роботи

Четвер-09.04.2020


ТЕМА:Написання прислівників



Перегляньте відеопояснення

 


Зверни увагу!!!

Запам`ятай!!!


Виконати письмово вправи-416,419

На оцінку пройди тест по написанню прислівників-

посилання-https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=480854

Понеділок-06.04.2020

ТЕМА:Написання прислівників

Переглянь відеопояснення

Вивчи правила за слайдами


Виконай письмово вправи 406,407.

Тема:І та и в кінці прислівників

Повторимо 

Нове 


Усно зроби 


Письмово виконай вправи 421, 422


Пройдіть тест на оцінку.Клацніть на посилання-        https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=886944

Пишіть прізвище та ім`я у тесті

Четвер-02.04.2020

Тема: Не та ні у прислівниках









Виконати вправи   447,448


Понеділок-30.03.2020          

Тема:Творення прислівників.Букви -н- та -нн-  у прислівниках

Трішечки відпочили ,і знову починаємо навчання  .

Хто ще не зареєструвався у Classroom, прошу це зробити  задля оцінювання ваших робіт.
КОД-uafwmys

      Перегляньте відеопояснення


Опрацюйте таблицю

                                           Письмово вправа 370





Понеділок-16.03.2020


Тема:Ступені порівняння прислівників


 Прислівники на -о, -е мають ступені порівняння

Гордо,низько,добре,дорого


Н-д:Виразно- виразніше, більш виразно,найвиразніше,найбільш виразно, якнайвиразніше, 
щонайвиразніше.

Зробити письмово в робочому зошиті:

Вправа386,  388, 389



Четвер-19.03.2020

Тема:Портретний нарис у публіцистичному стилі

 Повторити про публіцистичний стиль

Публіцистичний стиль характеризується точністю, послідовністю, логічними доказами, а також образністю, виразністю й емоційним забарвленням.
Мета публіцистикивикласти або з’ясувати певні суспільно-політичні питання, переконати читачів чи слухачів у правильності висунутих думок, націлити на здійснення певних завдань.
Основні жанри публіцистичного стилю – замітка, лист у газету, інтерв’ю, репортаж, нарис, фейлетон, стаття.
На́рис – прозовий жанр публіцистичного стилю, оснований на спостереженнях і враженнях автора. Включає описові елементи (пейзаж, портрет героя, опис інтер’єру) і розповідь про дії героя (героїв) нарису. Нариси бувають проблемні і портретні.
Нарис – малий оповідний художньо-публіцистичний твір, у якому зображено дійсні факти, події й конкретних людей. Найчастіше нариси присвячуються відтворенню сучасних подій чи зображенню людей, яких автор особисто знає.
Нарис – центральний жанр публіцистики, що передбачає оперативний відгук на суспільно важливу подію, розкриття образу цікавої особи, створення портрету колективу, розповідь про побут, звичаї й людей певного регіону своєї й чужої країни.
За обсягом наближається до невеличкого оповідання, новели, але позбавлений чіткої, завершеної фабули, обов'язкової для новели, притаманної оповіданню. Фабула в нарисі подекуди намічена, має фрагментарний характер.
Портретний нарис – жанр публіцистичної прози, покликаний розкрити духовний світ людини, її характер, психологічні характеристики.
Будова портретного нарису:
  • Хто такий?
  • Його соціальна позиція.
  • Яскравий опис.
  • Домінуючі риси характеру.
  • Чим популярний сьогодні?
Створюючи портретний нарис будь-якої людини, слід правильно подати свій виклад, знайти до нього відповідну «рамку», підібрати захоплюючі початок і кінець для розповіді. Потрібно вміти викликати інтерес до героя, змусити думати про нього навіть після того, як нарис буде прочитаний.
Ні в якому разі не можна починати розповідь банальними фразами (наприклад, «я хочу розповісти …», «мою маму звати …» і т.п.). Початок має стати свого роду інтригою. Наприклад, «А ще життя прекрасне тим, що в ній є мама …»; «Її очі встають переді мною у найважчі моменти життя …»; «Що ви пам’ятаєте про своє дитинство?».
2. Прослухайте зразок портретного нарису Т. Шевченка, присвячений 200-річчю від дня народження нашого славного земляка. З’ясуйте особливості композиції, художні засоби.
На вічному шляху до Шевченка
Для багатьох поколінь українців – і не тільки українців – Шевченко означає так багато, що сама собою створюється ілюзія, ніби ми все про нього знаємо, все в ньому розуміємо, і він завжди з нами, в нас. Та це лише ілюзія. Шевченко як явище велике й вічне – невичерпний і нескінченний. Волею історії він ототожнений з Україною і разом з її буттям продовжується нею, вбираючи в себе нові дні і новий досвід народу, відзиваючись на нові болі й думи, стаючи до нових скрижалів долі. Він росте й розвивається в часі, в історії, і нам ще йти і йти до його осягнення. Ми на вічнім шляху до Шевченка...
Тараса Шевченка розуміємо настільки, наскільки розуміємо себе – свій час і Україну в ньому. Але щоб краще зрозуміти його як нашого сучасника, треба повністю осягнути його як сучасника людей, проблем, суспільства XIX століття. Він сам приходить у наш день. Але й ми повинні йти у його час. Лише так між нами й ним буде глибше взаєморозуміння.
Ми щиро захоплюємося високим образом Кобзаря, його громадянською принциповістю і моральною чистотою, почуттям соціальної і національної справедливості, відданістю правді і свободі. Та чи можемо сповна уявити собі, що за цим стояло, скільки це вимагало душевних сил і боротьби, скільки це коштувало мук і болю, скільки для цього треба було прозрінь думки і висоти духу? Щоб це уявити, треба добре знати не лише самого Шевченка, а й його епоху, атмосферу життя суспільства, його сучасників. І не тільки однодумців та друзів, а й супротивників, опонентів і антиподів. Увесь широкий спектр поглядів, інтересів і настроїв епохи, що у своїй сукупності й створювали ту історичну реальність, в якій він був собою.
Великий подвиг Тараса Шевченка полягав передусім у тому, що він, винищивши поняття про свій народ – повернувши цьому поняттю його споконвічну гідність, – водночас підніс до загальнолюдського рівня і відроджувану літературу цього народу.
І не менш великий подвиг його в тому, що відроджувану літературу свого народу він запліднив найпередовішими ідеями свого часу і навіть випереджальними. Не запозиченими (хоч начитаність його, відбита в щоденниках і в автобіографічних повістях, безсумнівна, а зацікавлення його досягненнями людської думки було постійно велике), а тими, до яких підводив і досвід власного народу, які народжувалися з болю і роздумів про нього, з потреб боротьби за його кращу долю, за його майбутнє. І, звичайно ж, з високого поняття про людину, про людство.
Шевченко – творець в українській літературі, в духовному житті України того могутнього і нещадного духу національної самокритики, того “національного сорому”, який завжди є потребою і передумовою великого національного руху, всякого національного відродження. Поезія Тараса Шевченка давно стала нетлінною і важливою частиною духовного єства українського народу. Шевченко для нас – це не тільки те, що вивчають, а й те, чим живуть. Із чого черпають сили й надії. У глибини майбутнього посилав він свої непорушні заповіти синам свого народу, і серед цих заповітів перший і останній:
Свою Україну любіть,
Любіть її… во время люте,
В остатню тяжкую минуту
За неї Господа моліть…




П'ятниця -20.03.2020            

Тема:Портретний нарис у публіцистичному стилі

Написати портретний нарис своєї мами ,тата, найкращого друга(подруги)


Немає коментарів:

Дописати коментар

                            КРОССЕНС В.Дрозд "Білий кінь Шептало" Посилання- http://linoit.com/users/zyver/canvases/8%20%D...